Sol·licitud de Certificats Urbanístics
En aquest tràmit podeu sol·licitar informació urbanística municipal i la seva emissió és mitjançant un certificat.
Tipus:
- Adreça parcel·lària: Vincula la parcel·la amb l’adreça de carrer que li correspongui.
- Antiguitat i Legalitat: Justifica l’antiguitat i legalitat d’un immoble. És un document necessari en el moment de la venda, per poder-lo inscriure al Registre de la Propietat si no es va fer en finalitzar l’obra.
- Qualificació urbanística: Estableix les condicions d'edificabilitat permeses en una parcel·la i/o els usos admissibles en general.
- Informes dels Serveis urbanístics (Altres)
Quin cost té:
D’acord amb l’article 6 de l’Ordenança fiscal número 5. Taxa per expedició de documents.
Quan es dóna resposta:
El termini per resoldre la sol·licitud d’informe urbanístic és d’un mes.
Prèviament s’ha de realitzar el pagament de la taxa associada corresponent.
Qui pot sol·licitar-ho:
Les persones interessades o bé els representants degudament autoritzats.
Canals de tramitació:
-
Presencial
Oficina d’Atenció Ciutadana.
-
Telemàticament
Adjuntant a la instància gènerica la sol·licitud i tota la documentació que es requereix.
Tramitar ara