Transmissió de llicències urbanístiques
Les llicències o autoritzacions són transmissibles llevat que el nombre de les que es puguin atorgar es trobi limitat, o quan s’hagin concedit tenint en compte les característiques particulars del subjecte autoritzat.
Els subjectes que intervenen en la transmissió de la llicència han de comunicar-ho per escrit a l’òrgan que la va atorgar, el qual ha de comprovar que no es troba compresa en els supòsits anteriors.
Quan es dóna resposta:
La transmissió s’ha de comunicar abans de la finalització de la vigència de la llicència.
Qui pot sol·licitar-ho:
Les persones interessades (cedent i cessionari) o bé els representants degudament autoritzats.
Cal aportar:
- Sol·licitud de transmissió i la declaració de conformitat signada per les dues parts implicades en la transmissió
- Si voleu realitzar aquest tràmit mitjançant representant, caldrà aportar també el model d'autorització i adjuntar les fotocòpies del DNI de la persona autoritzant i de l'autoritzada. En cas que feu la tramitació telemàtica, haureu d'adjuntar la de
Canals de tramitació:
-
Presencial
Oficina d’Atenció Ciutadana
-
Telemàticament
Adjuntant a la instància gènerica la sol·licitud i tota la documentació que es requereix.
Tramitar ara