Repogramades les Festes de Tardor d’Olivella als dies 23, 24 i 25 d'octubre
La Trobada de Pastorets i bastons queda ajornada fins la primavera de 2027.
A causa de la previsió de pluges per a aquest cap de setmana, l'Ajuntament s'ha vist obligat a ajornar les Festes de Tardor fins als dies 23, 24 i 25 d’octubre.
Pel que fa a la Trobada de Pastorets i bastons, queda ajornada fins a la primavera vinent.
Us adjuntem la nova programació i esperem poder comptar amb la vostra presència.
________________________________
Amb l’arribada de la tardor, Olivella es prepara per viure unes noves festes els dies 16, 17, 18 i 24 d’octubre. El programa d’aquesta vint-i-sisena edició, amb una quinzena d’activitats adreçades a tots els públics, combina cultura popular, música i tradició.
Les festes començaran el divendres 16 d’octubre amb la inauguració de l’exposició commemorativa dels 30 anys dels Dimonis d’Olivella. A continuació, el programa continuarà amb una pernilada i el tradicional ball de gralles.
El dissabte 17, serà el torn de la Fira d’artistes i artesanes, organitzada conjuntament per l’Ajuntament d’Olivella, l’Ajuntament de Cubelles i el Consell Comarcal del Garraf. Al llarg de la tarda, es farà un taller de ganxet i animació infantil, així com la Trobada de Ball de Pastorets i Ball de Bastons, un dels actes centrals de les festes. La jornada es clourà amb música, concert i ball a càrrec de Karaokes Band.
El diumenge 18 d’octubre, la cultura popular tornarà a prendre els carrers d’Olivella amb dues cercaviles, una al matí i una a la tarda, amb la participació del Drac, els Dimonis, els gegants, La Kanalla Timbalera, els Balls de Pastorets i el Ball de Bastons d’Olivella. Al migdia, se celebrarà la missa a l’església, seguida d’un vermut popular i un concert amb el duet acústic Olivia Iglesias. Una traca posarà el punt final al primer cap de setmana de festes.
La programació es reprendrà el dissabte 24 d’octubre amb l’onzena edició de la Nit de Foc, la diada dels Dimonis d’Olivella. La jornada començarà amb una cercavila timbalera i la representació de l’auto sacramental del Ball de Dimonis, que donarà pas al correfoc i a la carretillada. La festa acabarà amb un concert-ball amb DJ.
Amb aquesta programació, Olivella torna a reivindicar la cultura popular i les tradicions locals com a eixos de les seves festes, amb activitats pensades per compartir i gaudir en comunitat.
Consulta la programació completa al document adjunt d'aquesta notícia.