L’Ajuntament d’Olivella posa a disposició de la ciutadania diversos canals oficials de comunicació i informació

Divendres, 19 de març de 2021

L’Ajuntament d’Olivella posa a l’abast de la ciutadania diversos canals de comunicació i informació a través dels quals es poden fer consultes, comunicar incidències o reclamacions, dur a terme tràmits o rebre informació sobre el municipi.

Aquests són els diferents canals oficials on es comparteix informació institucional relacionada amb Olivella i les vies telemàtiques que els veïns i veïnes poden utilitzar per estar en contacte amb l’Administració:

  • El web de l’Ajuntament és l’eina principal on es recullen totes les comunicacions referents a la població, activitats i actes, incidències i la política local. La informació es pot trobar a l’apartat de notícies, quan són temes més extensos; al d’avisos, quan fa referència a incidències o comunicacions d’interès per a la ciutadania; a l’agenda, quan es tracta d’actes i activitats; i al tauler d’anuncis, si són temes relacionats amb convocatòries i tràmits.
  • El butlletí digital que s’envia cada divendres al vespre amb el recull de notícies i avisos que s’han publicat al web durant la setmana. Si es vol rebre setmanalment les novetats del municipi, només cal subscriure’s'hi.
  • Les xarxes socials municipals, que cada vegada més s’estan convertint en un instrument de comunicació amb l’Administració. L’Ajuntament d’Olivella té presència a Twitter, Facebook, Instagram i Youtube.
  • El servei de missatgeria de Whatsapp a través del qual es difonen missatges sobre temes relacionats amb l’agenda, serveis públics, subvencions, bonificacions, incidències o altres temes d’interès municipal. El servei és unidireccional i els usuaris no poden interactuar entre ell, ja que no es tracta d’un xat sinó d’un grup de difusió de missatges. Per activar el servei, primer s’han de registrar les dades en un formulari i, després, afegir el número de l’Ajuntament al llistat de contactes, 601 981 020.
  • La plataforma Línia Verda Smart City, una eina que té com a objectiu gestionar incidències i desperfectes en l'equipament urbà en qualsevol moment, d'una forma fàcil i ràpida.
  • Les trobades virtuals amb l’alcaldessa i els regidors d’Olivella, que des de l’inici de la pandèmia han passat a fer-se telemàticament. L’alcaldessa i la resta de regidors i regidores de l’equip de govern promouen les trobades periòdiques amb la ciutadania perquè pugui exposar les seves preocupacions i les necessitats que creuen que té el municipi.

L'Ajuntament d'Olivella és conscient de la necessitat de construir una nova Administració que doni facilitats a la ciutadania, menys burocràtica, més propera i més participativa. Per això, posa a disposició dels veïns i veïnes diferents canals a fi que es pugui utilitzar el que sigui més adequat en cada moment.

L’Ajuntament no es fa responsable de les informacions i opinions compartides per altres persones que no representen la institució a través d’altres canals o grups que no són oficials.

Darrera actualització: 19.03.2021 | 18:42