El proper mes d’octubre Olivella acollirà tres caps de setmana d’activitats culturals i esportives. Diumenge 7 d’octubre hi haurà la tradicional cursa de fons del Margalló, dissabte 20 se celebrarà la Nit de Foc d’Olivella juntament amb la tradicional Timbalada, i el cap de setmana del 27 i el 28 d’octubre tindran lloc les Festes de la Tardor.
La cursa del Margalló és un bon banc de proves de cara a properes mitges maratons, però també és una bona activitat pels que prefereixen gaudir del paisatge en famÃlia. La cursa ofereix dos recorreguts, el curt (14 Km. i 250 m. de desnivell) o el llarg (30 Km. i 850 m. de desnivell), que es poden fer corrent o caminant. Cal estar a les 7.15 del matà al camp de futbol municipal i les inscripcions, aixà com altra informació addicional es poden trobar en aquesta pà gina web.
La tarda nit del 20 d’octubre, Olivella s’omplirà de música i llum, doncs se celebrarà la 12a Timbalada i la ja clà ssica Nit de Foc, que enguany celebra la 7a edició. Encara falten detalls per concretar –dels que us en informarem ben aviat–, però ja podeu escalfar motors.
Finalment, el cap de setmana del 27 i 28 d’octubre tindran lloc a Mas Milà les XX Festes de Tardor, que enguany es presenten amb algunes novetats. Hi haurà mostra d’entitats, fira de pagès i productes de proximitat, mercats artesans, food-trucks, contacontes i tallers infantil, concerts, i un munt d’activitats més per a tota la població.