El 87% de les incidències comunicades a través del servei Línea Verde ja s'han solucionat

Dijous, 29 de setembre de 2022 a les 00:00

El servei Línea Verde es va implantar a Olivella l'any 2018. Els veïns del municipi han demostrat una acollida molt bona del servei i prova d’això és l’ús continu que en fan.

El tipus d’incidències que més s’han comunicat són les relacionades amb “Voreres i calçadas”, seguides d'“Enllumenat”, “Neteja Viària”, “Fuites d'aigua a la via pública”, “ Edificis i instal·lacions municipals” i “Recollida de brossa”. Ara per ara s'han comunicat 4.830 incidències de les quals el 87% ja s'han solucionat.

Per utilitzar el servei a través del telèfon intel·ligent o la tauleta, només cal descarregar l’aplicació Línea Verde. Per a això l’usuari es connecta a Play Store o a l’App Store i d’una manera fàcil i intuïtiva, es descarrega l’aplicació. És totalment gratuïta.  

Aquest servei, a més d’implicar el ciutadà en la consecució d’un municipi més sostenible, facilita en gran mesura la gestió diària dels responsables de l'Ajuntament. A més d’agilitzar el temps de reacció, dona a conèixer situacions de millora que si no fos per la col·laboració ciutadana, l’Ajuntament no en tindria constància.

Per comunicar una incidència, només cal clicar sobre el botó “Nova Incidència”. Després d'això, apareixerà a la pantalla un desplegable amb diferents tipologies d'incidències. L'usuari ha de seleccionar aquella que vol comunicar. De forma automàtica, l'app detecta les coordenades exactes on s'ubica el desperfecte. El següent pas és adjuntar una foto de la incidència. Un cop adjuntada la imatge, només queda clicar al botó d'enviar. Un cop enviada, el personal de l'Ajuntament rep una notificació del desperfecte comunicat. A partir d'aquest moment, s'inicien els tràmits per solucionar la incidència detectada. El ciutadà, al seu torn, rep una notificació al telèfon mòbil sempre que es produeixi un canvi en l'estat de la mateixa.

Al servei Línea Verde també es pot accedir a través del domini www.liniaverdaolivella.cat o a través de contacte telefònic al número 902 193 768 en horari de 8 a 17 hores.

Una altra de les possibilitats que ofereix aquesta eina és l'enviament de comunicacions informatives per part de l'Ajuntament als ciutadans que així ho desitgin. D'aquesta manera, a més d'implantar un canal per resoldre incidències de manteniment al municipi a partir d'ara també serà un canal perquè la ciutadania rebi informació municipal com per exemple el tall de trànsit d'un carrer, l'horari de determinats espectacles municipals o el tall d'aigua o llum que es pugui produir a qualsevol punt. 

Darrera actualització: 29.09.2022 | 12:27